מכונות תפירה מיועדות להחזיק זמן רב בעבודה רציפה, והאיכותיות שבהן, כדוגמת מכונות תוצרת חברת ברנינה – מחזיקות שנים רבות. בכל זאת עשויות להתעורר תקלות מעת לעת, ובפרט כאשר מדובר במכונות ותיקות יחסית. ברגע שמתעוררת תקלה, כדאי לפנות בהקדם לגורם מקצועי שיודע לתחזק ולתקן מכונות תפירה של חברות שונות, כגון יוקי, זינגר, ברנינה, סובינה – ועוד.

תקלות אפשריות

מגוון תקלות עשויות להופיע במכונה במרוצת הזמן – מחט שבורה או עקומה, רעשים בלתי מפוענחים, דילוג על תפרים בזמן התפירה, תקלה בפעולת המנוע, חוטים נקרעים או נתקעים – ועוד. יש לאבחן את הבעיה ואת הגורם לה ולדאוג לתקן אותה, לרבות על ידי שימוש בחלקי חילוף.

חלקי חילוף מקוריים

כמו בתחומים טכניים, מכניים ואלקטרוניים אחרים, גם בתחום מכונות התפירה ישנם חלקי חילוף מקוריים וחלקי חילוף שכדאי להימנע מהם. כאשר השאיפה היא לשמור על איכות המכונה ולהשתמש בה שנים רבות, חשוב להשתמש בחלפים מקוריים בלבד ולהימנע מאלתורים שיכולים בעיקר להזיק.

מחסור בתחזוקה

פעמים רבות התקלות נגרמות בעקבות תחזוקה לקויה מבחינת איכות או תדירות הביצוע שלה, ואנחנו מתחילים לשים לב לכך רק לאחר שהבעיות מתחילות להיערם בפועל. תחזוקה שגרתית בהחלט יכולה למנוע היווצרות והישנות של בעיות רבות. במידה ומדובר במכונה ישנה יחסית, יש לדאוג לשמן אותה מפעם לפעם ולפי ההנחיות. מומלץ לפתוח חלקים ורכיבים שצוברים לכלוך מסוגים שונים ולנקות אותם ובנוסף לבדוק אם נתקעו סיבים של חוטים.

שימוש לא מדויק

גם שימוש לא מדויק באחד החלקים או המנגנונים של המכונה עשוי לעורר תקלות. באופן הגיוני, סוגיה זו נפוצה יותר בקרב תופרות מתחילות. מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ והדרכה בדבר השימוש הנכון במכונה.

תיקון מקצועי

במידה ואינכם מצליחים לאתר את מקור הבעיה או לתקן אותה בעצמכם, למשל כשיש צורך להחליף חלק, חשוב לטפל במכונה באמצעות שירות תיקונים מקצועי. כך ניתן להימנע מגרימת נזקים מיותרים, להאריך את חיי המכונה ולחזור להשתמש בה בהקדם. על הדרך תוכלו לקבל טיפים אודות הדרך הטובה ביותר לטפל בה על מנת למנוע חזרה של אותה הבעיה.

לתיקון מכונת תפירה, צרו עימנו קשר: 073-7575758