טיפים לתפירה נכונה

תפירה היא צורך בסיסי – בין אם מדובר בייצור של מוצרים חדשים ובין אם מדובר בתיקונים. ניתן לבצע את התפירה אצל אנשי מקצוע וניתן גם לבצע אותה בבית. בכל מקרה, מה שחשוב הוא להשתמש במכשור תפירה נכון ומותאם למשימה.

התאמה של מכונת התפירה למשימת התפירה

ישנן מכונות תפירה שונות, המיועדות עבור בדים וחומרים שונים. כך למשל, בדים עדינים כמו סאטן או משי מצריכות מכונת תפירה עדינה, עם מחט דקיקה ביותר, שלא תפגע בבד ולא תיצור חורים. מצד שני, מכונת תפירה כזו לא תתאים בשום אופן לתפירה של ג’ינס או עור.. אם אתם מחפשים מכונת תפירה ביתית – כדאי לבחור במכונה שתתאים לביצוע של המשימות הנפוצות ביותר עבורכם – קיצור של מכנסיים, תיקוני חורים בבגדים ועוד. לעומת זאת, אם אתם מפעילים מתפרה מקצועית, אז כדאי לשקול להכניס כמה סוגים של מכונות, שיאפשרו לבצע יותר משימות בצורה טובה.

סוגי מכונות תפירה

  1. מכונה תפירה ביתית – בעלת מספר סוגים של תפרים, אך פעולתה איטית מאוד
  2. מכונה תפירה תעשייתית – בעלת הספקים מצוינים, אך בעלת תפר אחד בלבד
  3. אוברלוק ביתית – מאפשרת לבצע מספר פעולות בבת אחת – חיבור של שתי רצועות בד, חיתוך ויישור שלהן. המכונה מאוד עדינה, נוטה להתקלקל ועובדת מאוד לאט
  4. אוברלוק תעשייתית – מכונה חזקה, מתאימה לתפירה של רוב סוגי הבד, קלה לתחזוקה אך מאסיבית ומצריכה מקום רב

לפרטים נוספים , יעוץ והזמנות צרו קשר בטל: 1599-500-060 ונשמח לעמוד לשירותכם

אם רזיתן, אפשר לבצע תיקוני תפר, שיתאימו את השמלה הישנה למידה החדשה. מצד שני, אם אתן זקוקות לשמלה במידה גדולה יותר, ניתן להוסיף פיסת בד בצורה יצירתית. את כל התיקונים הללו ניתן לבצע באמצעות מכונה ביתית טובה, ואפשר להשקיע אפילו במכונת אוברלוק ביתית או מכונת תפירה יוקי, אך יש לקחת בחשבון שבעוד שהעבודה תהיה קלה יותר, המכונה עלולה להזדקק ליותר תיקונים.

תיקון מכנסיים עם מכונת תפירה ביתית

אם כל זוג מכנסיים שלכן עובר לתופרת – זה הזמן לקנות מכונת תפירה ביתית וללמוד איך לתפעל אותה. מדובר במשימה לא קשה, שפשוט תחסוך לכם כסף. חשוב שמכונת התפירה שתיקנו תצליח להתמודד גם עם בדים עבים כמו ג’ינס וצמר.

תיקון שמלות עם מכונת תפירה ביתית

שמלה שנראית הרוסה, יכולה לעשות קמבק חגיגי לארון הבגדים אחרי תיקון. כך למשל, כתם שאתם לא מצליחים להסיר אפשר להסתיר באמצעות תחרה או אפליקציה.

חברת קמנמן מציעה לכם מבחר גדול של מכונות תעשייתיות ואביזרי תפירה, ומסייעת לכם לבחור את המוצר הדרוש לכן. כל המוצרים שלנו הינם מאיכות מעולה, מגיעים עם אחריות ועם שירות תיקונים.